Kompetenskartläggningen och enkät om tillgänglighetsanpassning

Kompetenskartläggningen pågår för fullt och under april månad ska alla bibliotek ha genomfört sina swot-analyser. Jag håller nu på att kontinuerligt boka och genomföra uppföljningar per telefon med alla chefer, utifrån sammanställningen av swot-dagen. Åtgärdslistorna kommer sedan att sammanställas och i början av maj kommer mallarna för de lokala och individuella kompetensutvecklingsplanerna att skickas ut.

Direkt efter påsk kommer en enkät om tillgänglighetsanpassning att skickas ut till alla. Syftet är att inför planläggningen av aktiviteter under genomförandefasen ha kartlagt eventuella behov av tillgänglighetsanpassning för deltagarna.

Mvh

Claes Åsenblad, projektledare

Det här inlägget postades i Projektorganisation. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s