ESF vill veta hur vi tänker förbruka projektanslaget

Nu är det dags att beräkna hur mycket pengar som ert bibliotek kommer att förbruka på lära av varandra-processer under våren, dvs tom aprils utgång. Jag hoppas att ni vet att ni alla kan förbruka så mycket som ni behöver under denna tid.

Jag behöver dock veta hur mycket ni kommer att göra av med för att kunna meddela ESF om vi får några pengar över. De vill ha in det så snart som möjligt. Jag vill därför att ni gör ett överslag över hur mycket mer ni kommer att förbruka och att ni meddelar det senast den 14 februari. Om ni inte har meddelat något då, så förutsätter jag att det är detsamma som ingenting (0 kronor).

Skriv ett meddelande till mig: anna-christina.rutquist@regionvarmland.se
Glöm inte att ange vilket bibliotek och vilken process det gäller.

Om annarutquist

Projektledare för KUB-projektet länsbibliotekarie i Värmland
Det här inlägget postades i Process, Projektorganisation. Bokmärk permalänken.

Kommentera

