Marknadsföring 4- Service och värdskap – om konsten att få besökaren att känna sig välkommen och omhändertagen

Välkommen till den fjärde dagen i marknadsföringsspåret med Petra Trobäck.  Syftet med dagen är att skapa förståelse för vad servicelandskapet omfattar, vad det innebär att vara värd och hur bemötandet påverkar våra besökare. Ni får ta del av konkreta tips till vad service kan innebära och hur man gör för att skapa WOW-effekter både i vårt dagliga bemötande men också i stunder då besökarna är missnöjda.

Förberedelse inför dagen i form av hemuppgift finns i inbjudan.

Datum
19/11 Karlstad Program och anmälan
20/11 Falun Program och anmälan
21/11 Gävle Program och anmälan

Det här inlägget postades i Projektorganisation. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s